Externe en interne communicatie zijn zeer belangrijk in een bedrijf.
Communicatie is van essentieel belang om een project te laten slagen of een verandering in je bedrijf te laten doorvoeren. Je moet de mensen met wie je zal samenwerken, goed je bedoelingen laten kennen.
Als de personeelsleden niet of onvoldoende ingelicht worden over de taken die van hen worden verwacht, zullen er geen of verkeerde activiteiten worden verricht.
Zorg voor een duidelijke structuur waarbinnen de communicatie van je bedrijf plaatsvindt en leg de taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden van de verschillende partijen vast. Een goede communicatie:
- Creëert duidelijkheid
- Vergroot de betrokkenheid
- Voorkomt fouten en klachten
- Zorgt voor overzicht en een goede structuur
- Geeft intern en extern vertrouwen
- Zorgt voor een sneller verloop van de procedures
Meer info over interne communicatie
|
-
Externe & Interne Communicatie
Externe en interne communicatie zijn zeer belangrijk in een bedrijf.
Communicatie is van essentieel belang om een project te lat ...
|
Meer artikels: (nog 0 artikels in deze categorie)