Crisiscommunicatie
Share/Save/Bookmark
Crisiscommunicatie

Categorie: Crisiscommunicatie

90% van de bedrijven heeft geen crisisplan. De crisisgevoelige sectoren, zoals de chemische nijverheid, hebben die meestal wel.

 

In een crisis is tijd de grootste vijand. De 6-uur-methode is een zeer goede aanpak die werkt met 3 stappen: informatie verzamelen, beslissen en communiceren.

 


Wil je een crisisplan opstellen of wens je meer informatie, check dan zeker onderstaande informatiebronnen:
In 6 uur een crisis onder controle
Veel gestelde vragen over crisiscommunicatie


Meer artikels: (nog 0 artikels in deze categorie)

Send To Friend
Stuur dit artikel door naar een vriend(in).

Jouw e-mailadres:
Het e-mailadres van je vriend(in):
Om naar meerdere e-mailadressen te sturen, plaats een ; tussen de e-mailadressen (geen spaties voor of achter de ;)
Onderwerp:
Typ je bericht naar deze persoon (optioneel):
Geef bovenstaande code hier in:

Geef je score
Geef hier jouw score:  50%